Alla inlägg den 22 april 2009

Av Caroline - 22 april 2009 09:43


Onsdag, och jag har just kommit in från en promis med John-Ross. Det är en sån underbar dag idag, eller är det bara jag...;P

Dagens tema är mys. Jag ska börja nu närmast meed att ta en skön dusch och sen göra mig klar för en sväng in till stan. Eftersom min bokhylla nu är HELT KLAR, så finns det lite fix att jag måste köpa för att den ska kännas mysig och fin. kul.


Sen i eftermiddag blir det middag på Alnö med Karine och Mois. Vi ska årets första (riktigt) picknick =) På menyn står det: Tonfisk sallad m. Vitlök och lime derssing och bröd.  Ska bli så mysigt!!!!!!!!!!!!!


Härlig känsla idag!!!! Våren är här,och "love is in the air"!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Älskar, älskar inte, älskar... Vem älskar du mest?
 Min mamma
 Min papppa
 Mitt/mina syskon
 Mitt/mina barn
 Min pojk/flickvän
 Min kompis
 En "kändis"
 Någon annan
 Älskar ingen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards