Alla inlägg den 20 april 2009

Av Caroline - 20 april 2009 22:57


Men det får väl bli bättring framöver...

Har bara varit mycket nu ett tag så tiden har inte räckt till för att sitta vid datorn.


Påsken var super härlig, den till bringade vi i Tväråträsk. Jag och Fabain åkte lite innan henke, det bara synd att han fick magsjuka, så han inte kunde busa så mycket som var tänkt... Men mycket hann vi med ändå tex. köra skoter, käka påskägg, baka i bagarstugan(fast jag och fabian höll oss mest undan, eftersom han var sjuk)pimpla, sola, han hann gå påskkärring, busa med kusinerna, åka ambulans ochbara njuta! Fabain bratar fortfarande nästan oavbrutet om morfar och skotern...:)


Sen vi kom hem har jag nästan konstant målat. Jag håller nämligen på att måla um vår bokhylla(vilket var betydligt jobbigar och svårare än vad jag trodde. men nu är jag nästan klar, och ska bara montera ihop den imorgon. ångtar nästan att jag inte tog "före/efter" bilder, för efter allt slit så måste jag säga att jag är väldigt nöjd. och vi fick ett helt nytt vardagsrum. ska iallafall lägga en efter bilder när jag är helt klar...


Men "Ballar av stål" är slut och det är min ork oxå, så nu väntar sängen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Älskar, älskar inte, älskar... Vem älskar du mest?
 Min mamma
 Min papppa
 Mitt/mina syskon
 Mitt/mina barn
 Min pojk/flickvän
 Min kompis
 En "kändis"
 Någon annan
 Älskar ingen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards