Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Nedräkningen har börjat...

Av Caroline - 12 mars 2009 14:18


Då var det torsdag igen och snart helg =) Efter förra helgen fullspeckade schema, så har jag bestämt för att inte planera så mycket den här helgen...


  • Imorgon fredag, så får vi främmande av Ewa och Jocke. Ska bli skitskoj!!! Det är så kul när jag(vi) får besök av mina gammla vänner.
  • Så lördagen ska vi då tillbringa på Ikea/Birstacity. Faktiskt var det något både jag och Henke hade tänkt att vi skulle göra ändå denna helg så det passar ju bra!
  • Lördag kväll: Melodifestival finalen! :) Japp, som den tönt jag är så har den en en given plats i min planering.. detta tillsammans med en god middag och lite vin, kommer bli super...
  • Söndag, ja om vädret tillåter så blir det nog sidsjön på dagen. Sen på eftermiddags/Kvällen så har ska vi (om inbjudan fortfarande kvarstår) fara till micke som fyllde 30 i Januari, men som man får lära sig när man ingår i min bekantskapskrets, Bättre sent än aldrig!

Japp, det var min planfria helg det...;)

Idag har jag bakat och faktiskt insett att det är min nya hobby, (eller ny och ny) kanske ända hobby...  Detta eftersom vi ska få besök i helgen, och för att Henke igår köpte hem "fullkorns polarkaka" och jag insåg at köpt bröd smakar "sticka tungan genom fönstret", när man annars bara äter hembakat bröd...


Ja, och så närmar sig ju då min födelsedag.. eller det är iallafall mindre än 2månader kvar nu... och japp, det är 25st ljus som ska stampas fast på tårtan då...:) och planerna är i full gång!

Men för säkerhetskull, för att det inte ska bli några missförstånd, så tänkte jag redan idag delge er min önskelista...:)

Jag önskar mig:

  • En bärbar dator, eventuellt bidrag till en, om det skulle kännas lite för dyrt, för att slå till på själv.
  • Tandblekning.
  • En symaskin (då även sy har kommit bli lite av ett intresse, eller det finns ideer iallafall...)
  • Ett halsband/namnsmycke Med "Fabian" på...
  • En ostbricka, med knivar.
  • Fina uppläggningsfat i typ rosa, turkos, eller blommigt (ja, Leila är min förebild)
  • En fin (kanske blommig, rosa eller bara vit men stor) Tekanna med stora härliga koppar som passar till...
  • Och för er som inte tyckte något av detta var intressant, så gillar jag även presentkort.(tex. fårn Indiska, Veromoda, dna, Gina tricot och massa annat skoj.)

Nu ska det väl inte gå misslyckas men att uppvakta mig heller...haha! :P


Den som vill ha, måste ta för sig :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 24 april 2009 18:36

  Idag har jag varit i birsta och spanat på en ny vagn till Fabbe. Far dock inte riktigt bestämt mig än, men det lutar åt en ny vagn som heter "avanti moving light" av nått tyckt märke. Men vi ska dit imorgon och låta Fabian få provåka. fast isåfall...

Av Caroline - 22 april 2009 09:43

  Onsdag, och jag har just kommit in från en promis med John-Ross. Det är en sån underbar dag idag, eller är det bara jag...;P Dagens tema är mys. Jag ska börja nu närmast meed att ta en skön dusch och sen göra mig klar för en sväng in till stan. Eft...

Av Caroline - 20 april 2009 22:57

  Men det får väl bli bättring framöver... Har bara varit mycket nu ett tag så tiden har inte räckt till för att sitta vid datorn.   Påsken var super härlig, den till bringade vi i Tväråträsk. Jag och Fabain åkte lite innan henke, det bara synd att h...

Av Caroline - 25 mars 2009 13:54

  Idag är jag hemma med Fabian som inte riktigt är frisk, han har så mycket hosta och är alldeles snorig, men har ingen feber, så han får nog gå på dagis imorgon.   Ihelgen var Mamma och hälsade på. Jag tycker det är så mysigt att få besök av familje...

Av Caroline - 19 mars 2009 09:44

  Känner att det ligger kvar i mig, trots att det har vilat i tre år nu. Igår insåg jag att jag inte fått några pengar av A-kassan för att det fattades ett pappaer, och visst allt går att lösa. Men det handlar ju om att det ska ta så lång tid innan p...

Presentation

Omröstning

Älskar, älskar inte, älskar... Vem älskar du mest?
 Min mamma
 Min papppa
 Mitt/mina syskon
 Mitt/mina barn
 Min pojk/flickvän
 Min kompis
 En "kändis"
 Någon annan
 Älskar ingen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards